Rodzina

Promocja rodziny w praktyce

Oto reklama greckiej firmy telekomunikacyjnej. Niewidomy ojciec trzykrotnie zadaje pytanie: „co to jest?” dorosłemu już synowi. Syn irytuje się odpowiadając wciąż, że to motyl. Wtedy ojciec pokazuje mężczyźnie swój pamiętnik, w którym opisuje wycieczkę do parku z trzyletnim wówczas synkiem, zachwyt malucha na widok motyla i zadane przez chłopca  21 razy pytanie: ” co to jest?”. Ojciec opisuje swoją radość i miłość w stosunku do dziecka.

Jak to pięknie, że powstają takie filmy pełne ciepła, budzące nasze najlepsze instynkty. Szkoda, że na ekranach  polskich telewizorów one nie goszczą.

Photo credit: D()MENICK via Foter.com / CC BY-NC-ND

O autorze

Ola Jakubiak

Kompulsywna obserwatorka zajęta nieustanną analizą rzeczywistości, być może nie do końca bezstronna wobec rozmaitych ideologicznych i politycznych nurtów, bowiem nierozerwalnie związana z kulturą chrześcijańską. Fascynatka filozofii, teologii, polityki i publicystyki a nade wszystko miłośniczka i obrończyni życia w każdym wymiarze.
Uwielbia naturalną dietę, baśnie i spacery po plaży.

Leave a Reply

%d bloggers like this: